20/05/2017

min 16 års


Dress: Vera moda / Jacket: Mango

Her i søndags fejrede jeg min længe ventet 16 års fødselsdag. Jeg var faktisk allerede blevet fejret én gang før sammen med min bedsteveninde og vores skønne venner. Denne gang blev jeg fejret lørdag aften af min familie, da vi spiste inde ved åen i Aarhus på LAVA. På min fødselsdag skulle jeg til konfirmation hos min fætter, og det var rigtig hyggeligt. Aftenen sluttede jeg af med det nyeste afsnit af Skam, og på trods af slutningen på det afsnit - så havde jeg en rigtig god fødselsdag og jeg blev fejret godt. 

I morgen starter jeg dagen ud med min familie, hvor vi skal til min mormors 90 års fødselsdag. Senere på dagen smutter jeg til København med en veninde, hvor vi skal ind og se Shawn Mendes, så der er noget at se frem til imorgen. Mandag og tirsdag er mine sidste dage i folkeskolen. Det bliver så underligt at starte på gymnasiet efter sommerferien - men det skal nok blive godt. Lige nu glæder jeg mig bare til sidste skoledag, og kan slet ikke vente til jeg er færdig d. 16 juni. 
Har nogen af jer også sidste skoledag på onsdag?
Jeg håber I har det godt 
Knus <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR