09/05/2017

Birthday wishes

Birthday wishes

Hva sker der lige her? Jeg har ikke blogget i jeg ved ikke hvor lang tid. Der er sket vanvittigt meget den seneste tid. Jeg har trukket udtræksfag til eksamen, været oppe i skriftlig prøver, skal op i en anden i morgen, jeg fylder 16 år på søndag, jeg skal desuden også til konfirmation på søndag, så skal jeg lige til koncert i København, ugen efter har jeg sidste skoledag og så jeg er efterhånden færdig med skolen. Pyha! Sikke en måned jeg har vente. 
Nå, men det er jo lidt af en tradition her på bloggen at vise jer, hvad jeg ønsker mig i fødselsdag. I år er der ikke specielt meget da der ikke noget, jeg lige går og mangler, men jeg alligevel kommet frem til lidt af hvert. Jeg synes for det første, at Gannis grønne bukser er så optur. Jeg er også blevet ret vild med New Balance (ligesom resten af Danmarks ungdom) så de skulle selvfølgelig også på. Desuden er et par nye høretelefoner heller ikke dårligt. 
Imorgen står den på Geografi afgangsprøve, som jeg føler mig nogenlunde forberedt til. Jeg har trukket religion og geografi, så jeg sidder midt i totalt synopsis, disposition og prøveoplæg stress. Men det skal nok gå, det er jo bare folkeskolen :)) 
Hvis I har trukket, hvad har I trukket? 
Knus <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR