04/04/2017

my instagram

Så blev det april, og vejret er SÅ godt for tiden. Forår er min absolut ynglings årstid, mest pga. af vejret og så har jeg også fødselsdag i foråret ;)) Nå, i dag tænkte jeg vi skulle snakke lidt om insta, som jeg ikke bruger så forfærdelig meget længere. Jeg smider noget op, når jeg lige synes det er på tide. Desuden så har jeg heller ikke noget tema, så det hele er lidt tilfældigt. Jeg deler egentlig bare ud af min hverdag, og det er vel også fint. 

Planerne for ugen er, at jeg lørdag skal holde min 16 års sammen med min bedsteveninde. Det bliver sikkert ret grinern, og jeg glæder mig, selvom der er sindssyg meget planlægning. Imorgen står den på hygge med et par veninder efter skole og derefter dans. Ellers er der jo egentlig bare forberedelser til afgangsprøverne, som starter i maj. Jeg glæder mig til jeg er færdig, men ikke til prøverne ahaha. 
Hvad går I og laver for tiden? 
Knus <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR