16/04/2017

mine nye jakker




mine nye jakker
Så kalder skolen snart igen, og om et par dage har jeg kun to måneder tilbage af folkeskolen. Ja, jeg tror vist lige jeg glæder mig til, at jeg er færdig. Nu kalder afgangsprøverne, og det skal nok gå. Nå, men jeg har købt to jakker på det seneste. Den ene er (sjovt nok) fra Mango, og jeg købte den, da jeg var en tur i København. Her spiste vi på The Union som ligger på Store Strandstræde, og det kan varmt anbefales. Jeg elsker desuden Magasin i København, især deres dameafdeling. Aarhus har et fint udvalg, men jeg er nu mere til Københavns. Apropos Aarhus, så var jeg derinde i går. Her købte jeg en sindssyg billig bomberjakke til små 150 kr. Den er lidt varmere end denimjakken, og passer perfekt til det regnvejr, vi har fået tildelt de seneste par dage i Østjylland.

Ellers har jeg bare forberedt mig lidt på prøverne i påskeferien og set en af mine nye ynglingsserier "13 reasons why", som kan findes på Netflix under navnet "Døde piger lyver ikke". I har helt sikkert hørt om den, og det er der en grund til. Den handler kort sagt om en pige der har begået selvmord, og har før sin død optaget 13 kasettebånd. De 13 kassettebånd handler om de 13 grunde til hun begik selvmord, og den er sindssyg spændende. Jeg har allerede set serien færdig, og jeg startede her i påskeferien. Så den kan varmt anbefales!

Hvad har I lavet i jeres påskeferie?
Knus 

2 kommentarer:

  1. Så fine jakker! Og lyder som en hyggelig tur til Kbh :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR